Koszyk Zakupowy

Brak produktów w koszyku.

Polityka zwrotów

Warunki zwrotów

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a pieniądze zostaną automatycznie wysłane  na twoja kratę kredytową lub metodę płatności która została zastosowana  w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem zwroty@pureway.com.pl 

Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres zwroty@pureway.com.pl i wyślij przedmiot na adres: Brzozowa 54 a 62-500 Konin. 

 

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: Brzozowa 54 a 62-500 Konin 

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebuję pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem zwroty@pureway.com.pl  w przypadku pytań dotyczących zwrotów.